BIL |
SOALAN TINJAUAN |
TAHAP KEPUASAN |
SEKSYEN A |
MAKMAL KOMPUTER DAN PERKAKASAN DALAM MAKMAL (PRINTER, KOMPUTER, INTERNET) |
1 |
Suasana persekitaran makmal |
|
2 |
Perkakasan (komputer) mencukupi dan beroperasi sepenuhnya |
|
3 |
Perkakasan (printer) beroperasi dengan baik |
|
4 |
Perkakasan (LCD) beroperasi dengan baik |
|
5 |
Capaian internet di makmal dapat membantu melaksanakan tugasan dengan lancar dan cepat |
|
6 |
Kepuasan terhadap penggunaan perkakasan dan perisian yang disediakan |
|
SEKSYEN B |
SISTEM RANGKAIAN INTERNET (LAN, WIRELESS) |
1 |
Liputan perkhidmatan internet LAN dan wireless yang disediakan |
|
2 |
Tindakan penyelesaian gangguan rangkain internet dengan cepat dan teratur |
|
3 |
Tempoh masa yang diambil dalam memproses permohonan pendaftaran akses internet (LAN, Wireless) |
|
4 |
Kepuasan dalam penggunaan rangkaian internet sedia ada |
|
PERKAKASAN ICT (KOMPUTER, KOMPUTER RIBA, PRINTER) |
5 |
Tindakan penyelesaian masalah perkakasan ICT dengan cepat dan teratur |
|
6 |
Kepuasan dalam penggunaan perkakasan ICT yang sedia ada |
|
7 |
Bantuan pinjaman perkakasan ICT (komputer riba, kabel VGA, LCD) yang diberikan |
|
SISTEM APLIKASI DAN PERISIAN (CMS, LAMAN WEB, EMAIL DAN SISTEM-SISTEM LAIN) |
8 |
Membantu pelanggan dalam menjalankan tugas harian dan memberikan maklumat dengan lebih efektif dan tepat |
|
9 |
Sistem aplikasi dan perisian yang ada berfungsi dan berjalan dengan lancar |
|
10 |
Memberikan maklumat-maklumat terkini yang diperlukan dan perkongsian maklumat dengan berkesan dan cepat |
|
KAKITANGAN JABATAN PENGURUSAN SISTEM MAKLUMAT |
11 |
Memberikan perkhidmatan yang cekap dan tepat kepada pelanggan |
|
12 |
Sentiasa bersedia untuk membantu dan memberikan layanan yang mesra pelanggan |
|
13 |
Mempunyai pengetahuan yang tinggi dalam penyelesaian masalah (masalah tidak berulang) |
|
SEKSYEN C |
KOMEN / CADANGAN BAGI MENINGKATKAN MUTU PERKHIDMATAN JTM KPTM |
|