BORANG SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN
   
Responden :
Jantina :
   
 
     
  Maklumbalas Kepuasan Pelanggan  
  Sila berikan perhatian anda terhadap perkhidmatan yang disediakan oleh Jabatan Teknologi Maklumat KPTM berdasarkan skala dibawah : -  
 
1 2 3 4 5
Lemah Tidak Memuaskan Memuaskan Baik Cemerlang
 
     
 
BIL SOALAN TINJAUAN TAHAP KEPUASAN
SEKSYEN A
MAKMAL KOMPUTER DAN PERKAKASAN DALAM MAKMAL (PRINTER, KOMPUTER, INTERNET)
1 Suasana persekitaran makmal
2 Perkakasan (komputer) mencukupi dan beroperasi sepenuhnya
3 Perkakasan (printer) beroperasi dengan baik
4 Perkakasan (LCD) beroperasi dengan baik
5 Capaian internet di makmal dapat membantu melaksanakan tugasan dengan lancar dan cepat
6 Kepuasan terhadap penggunaan perkakasan dan perisian yang disediakan
SEKSYEN B
SISTEM RANGKAIAN INTERNET (LAN, WIRELESS)
1 Liputan perkhidmatan internet LAN dan wireless yang disediakan
2 Tindakan penyelesaian gangguan rangkain internet dengan cepat dan teratur
3 Tempoh masa yang diambil dalam memproses permohonan pendaftaran akses internet (LAN, Wireless)
4 Kepuasan dalam penggunaan rangkaian internet sedia ada
PERKAKASAN ICT (KOMPUTER, KOMPUTER RIBA, PRINTER)
5 Tindakan penyelesaian masalah perkakasan ICT dengan cepat dan teratur
6 Kepuasan dalam penggunaan perkakasan ICT yang sedia ada
7 Bantuan pinjaman perkakasan ICT (komputer riba, kabel VGA, LCD) yang diberikan
SISTEM APLIKASI DAN PERISIAN (CMS, LAMAN WEB, EMAIL DAN SISTEM-SISTEM LAIN)
8 Membantu pelanggan dalam menjalankan tugas harian dan memberikan maklumat dengan lebih efektif dan tepat
9 Sistem aplikasi dan perisian yang ada berfungsi dan berjalan dengan lancar
10 Memberikan maklumat-maklumat terkini yang diperlukan dan perkongsian maklumat dengan berkesan dan cepat
KAKITANGAN JABATAN PENGURUSAN SISTEM MAKLUMAT
11 Memberikan perkhidmatan yang cekap dan tepat kepada pelanggan
12 Sentiasa bersedia untuk membantu dan memberikan layanan yang mesra pelanggan
13 Mempunyai pengetahuan yang tinggi dalam penyelesaian masalah (masalah tidak berulang)
SEKSYEN C
KOMEN / CADANGAN BAGI MENINGKATKAN MUTU PERKHIDMATAN JTM KPTM
 
     
  Terima kasih kerana sudi meluangkan masa